Want your
own Fotopage?






 

**Im Just A Right Guy At The Right Situation**
By: Mohd Owais Abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 15-Nov-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Halaman Yang Menarik Gitu...!!!:)

Kolam Udang Harimau
Kolan ni kat depan pintu jer...
Hehe... lampu pon amik kaaa..?
Antara lanskap buatan...
Ni aper ek...?
Lampu lama... Buleh guna ker tak ek..?
Tu kat belakang kolam ikan talapia dan ikan patin...
Pokok yang di potong rapi...
Dari permukaan kolam udang...




Tempat : Di Halaman Depan Rumah ARM, Gelung Bubu, Pulau Pinang.

Huhuksss... gembira sekali sebenarnya hari ini... Sampai tidoq lambat... Dah pukoi 2 pagi... Saja la dok lepak lepak kat luaq halaman rumah ARM ni... Memang cantik sungguh... Cantik tertarik memang dabomb... Landskap yang kemas...
Halaman rumah ni terdiri dari tumbuh tumbuhan yang tersusun, dipantau dan dijaga setiap hari...
Bila ditanya "Sapa yang selalu maintainkan kelawaan halaman rumah niee...?", "Bapak aku la rajin dok jaga pokok, pokok ni semua...dia memang minat gardening...!" ARM menjawab... memang tak dinafikan lagi kecantikannya...
Depan tu jugak ada 3 kolam... 2 kolam ikan dan satu kolan udang harimau... "Dulu lagi banyak udang dalam kolam nie... dah makan banyak jugak...!" ARM sambil tunjuk kolam tersebut...

AKU terpesona seketika... uhuksss... Bila cantik dipandang mata... apa lagi... posing sakan la... Malam ni kami lepak lama la jugak.. sampai mengantuk yang teramat sangat, kami pon masuk tidoq...

Bangun pagi lewat la jugak, dlm pukoi 12 tgh hari, gerak balik rumah AKU... Kuaters Polis Marin... Wilayah Utara...
Ada gambaq on da way balik... and kat sana... tapi gambaq dalam kamera lagi... tak leh transfer... tadak memory kad reader... hehe... nanti gambaq akan masuk jugak... xd kad reader...
Tungguuuu.............. layan...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net