Automate your Marketing
with Womplify




 

**Im Just A Right Guy At The Right Situation**
By: Mohd Owais Abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 11-Mar-2010 15:15 Email | Share | | Bookmark
Burungku Burungmu jua...

 
 
 
View all 5 photos...


Tuesday, 1-Jan-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Selamat Tahun Baru 2008...!!!

 
Saya rasa agak kegeraman apabila sejak beberapa hari yang lalu susah nak upload gambaq... Hmm dah berkali kali try tapi tadak gambaq yang masuk...apa yang terjadi sebenarnya...

SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA... TAHUN 2008!
Yang selalu melawati FP saya ini....
Sesungguhnya sokongan dari anda semua amatlah saya hargai...
Semoga 2008 lebih baik dari 2007... Walaupun 2007 adalah tahun terbaik...
Hmmm...


Thursday, 20-Dec-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kala Hujan Turun... Ada Insan Bergembira... hehe:p

Haa.. kocak air tu...
Najmuddin peace...!
Lorrr....
View all 14 photos...



Tempat : Belakang Rumah Datukku, Kg Pinang, Taiping.

**SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA**
Hehe... harini hari raya...Entry lambat sikit... banyak kerja la plak.... hmmm... Kalau nak tau... semalam lagi daku ini telah berada di telah berada di rumah Datukku yang terletak di Jalam Watt Sian, Kg Pinang, Kamunting Taiping. Haha... raya tahun ni ramai pulak yang balik kampong taiping ni....
Kebiasaannya, keluarga daku ini beraya di kampung yang satu lagi terletak di Kodiang. Namun atas masalah teknikal yang tak dapat dielakkan... maka di Taiping kami beraya... Hmmm...
Maktam, MakNjang, PakNjang, MakTeh, PakTeh, MakNdak, PakNdak, PakChik Man, MakChik Ani, PakChik Aim, Mak Chik Haniza... antara yang berada di sana... Nak dijadikan cerita petang tu hujan lebat... anak anak maktam dah excited belaka bila tengok hujan lebat tu... apa lagi... "Ibu... nak mandi hujan...! Nak mandi hujan...!" Kata Muzammel excited...
Adiknya Muadziem, juga join venture... haha
Sesekali kelihatan jelingan dari Najmuddin untuk join bersama walau dia tahu, bapanya tidak membenarkan dia mandi... namun larangan itu tidak di pedulikannya lagi kerana melihat riangnya sepupunya berdua di tengah hujan...lalu dia pon join bersama....
Maka, Muzammel, Muadziem dan Najmuddin riang ria bersama... sampai tak sempat nak tukaq seluaq melayu raya yang depa dok pakai... kihkih...

AKU teruja dengan keriangan mereka... melihat mereka yang sentiasa riang selalu... Sesekali terasa di dalam jiwa ingin kembali ke zaman kanak kanak... Hanya riang di dalam hati... tidak mengenal lagi erti masalah... bulehkah...?

Muadziem dah besaq sekarang ni... dulu ada entry Muadziem (http://oystersauce.fotopages.com/?entry=611339&back=http://oystersauce.fotopages.com/?page=9)... dua tahun yang lalu kot...
Sekarang ni lagi nakai dia...tgk bawah untuk Muadziem...


Friday, 14-Dec-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Motor Malam Sabtu...;D

Bagoi punya posing atas moto...
Wow.. KHAI memecut...
Dah sampai NZ daa...
View all 13 photos...



Tempat : Dari Kampus UIA Ke NZ Kembali Ke UIA

Hari ni plan nak keluaq makan... Bukan makan kat dalam kampus tapi makan kat luaq...
Mengikut perancangan kat NZ... NZ bukan New Zealand tapi nama salah sebuah kedai kat mana ntah... hihi Bersiap-siap... Pada mulanya ada 3 bijik jer motor... Kami semua 7 orang... Macemana ni... takkan naik kereta kot... Plan nak naik moto... Konvoi... huhu
"Ha... tunggu sat, aku pi amik kat kawan aku motor..." kata PADAY... kami pon mengangguk anggukkan kepala tanda setuju...
Sedetik selepas itu, kami pon berlepas dengan hati yang riang gembira... 7 orang semuanya...
AKU, ARM, KHAI, PADAY... dari bilik sebelah... HAYYI, ARIFF dan WAJDI... Huhu
Atas motor pon aku dok tangkap gambaq... tapi kamera murah punya pasai... gambaq atas moto semua jadi kelabu... kihkih.. motion blur...
Sampai lah kat NZ (sekali lagi, bukan New Zealand tau...!), makan... kat situ dengaq kata ada koay teow basah yang sedap... Beberapa orang antara kami try la rasa... AKU hanya pekena 2 keping capati...
"Wei ARM, jom pekena SHISHA... tong tong ar..." HAYYI memberi cadangan... "Aku ok beb...! Layannnn...!" ARM membalas.... Maka berasaplah kat dua meja yang digabung menjadi satu...
Jangan risau... Daku tidak pekena SHISHA itu walau sesedut... dengaq kata, SHISHA lebih bahaya dari rokok.. 400 kali ganda teruknyer... Buleh menyebab paru paru berair... entahlah... Hmmm.. pabila tiba masa makanan hendah habis, tiba tiba... "Wei lepas ni kita pi UPTOWN..." PADAY pulak mencanang idea... huhu... Semua ok jer... Sekali lagi tergeraklah kami ke UPTOWN...
Berjalan jalan... "Ni kalau PTPTN dah masuk ni banyak jugak yang aku beli..." monolog dalamanku tiba tiba mengaburiku... hehehe
Habih jer jalan jalan... kami pon balik... Dalam kampus kami ronda ronda kat tempat yang mana dalam UIA ni jarang orang ke sana... Tempat paling sunyi dan sepi... Mahallah Talhah (hostel di uia di sebut Mahallah) yang belum di huni oleh sesiapa pon... ia terletak di hujung kampus UIA... Kami kesana memecah keneningan malam.. dengan deruan motor yang sentiasa berbunyi...
Kami berhenti di tengah tengah Mahallah... Berposing untuk satu gambaq...
Dalam kami berposing, membenarkan flash kamera menyinari malam, KHAI mendakwa bahawa dia ada terlihat satu lagi pancaran cahaya yang datang dari salah satu bangunan di situ... Kami pon beredar dengan pertanyaan... Cahaya apakah yang dimaksudkan KHAI itu..? Mungkinkah hanya satu refleksi cahaya flash kamera atau mungkin apa yang dilihat KHAI itu adalah makhluk yang mendakwa kami mengganggu kediamannya yang sunyi sepi sentiasa...? Kami pon tercengang....

Untuk melihat wajah wajah damai rakanku... lihat bawah...!


Wednesday, 5-Dec-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kalender Keluarga Pak 'Ad

 
 
 
View all 13 photos...



Tempat : Tiada tempat yang terperinci. Boleh jer di mana-mana.




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net